.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندرانی ها به گدایان خیابانی کمک نکنند

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: برای کاهش مشکل تکدیگری در استان، شهروندان نباید به گدایان خیابانی کمک کنند.

اسماعیل محمد زاده افزود: تامین منابع اعتباری برای جمع آوری متکدیان در شهرها به عهده شهرداری ها بوده چرا که زیباسازی اماکن شهری از کارکرد اساسی شهرداران است.

وی خاطرنشان کرد: احداث فضا، مسئولیت نگهداری متکدیان به عهده شهرداری های استان بوده که در این زمینه کم کاری هایی از سوی برخی شهرداران صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه جمع آوری متکدیان نیز وظیفه سازمان بهزیستی نیست، تصریح کرد: طرح ساماندهی متکدیان باید به صورت همزمان در شهرهای استان اجرا تا نمود عینی پیدا کند.

محمدزاده با بیان اینکه فرهنگ کمک نکردن بی مورد مردم به گدایان خیابانی باید در بین مردم نهادینه شود، یادآور شد: مردم به جای کمک به این افراد که بخش اعظم آنها از بهزیستی و کمیته امداد خدمات می گیرند به افراد تحت پوشش بهزیستی و سازمانهای مردم نهاد خیریه کمک کنند.

وی همچنین از مشارکت پنج میلیارد و 700 میلیون تومانی مردم مازندران سال گذشته به مددجویان بهزیستی استان خبر داد و افزود: این کمکها به صورت نقدی، غیرنقدی و توسط خیران بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه هزار واحد مسکونی طی سالهای 84 تا 88 برای محرومین مازندران احداث شده است، افزود: 85 واحد مسکونی مددجویان مازندران در هفته بهزیستی امسال بهره برداری شد.

محمدزاده بیان داشت: هم اکنون 103 مهدکودک فعال در شهرها و روستاهای مازندران وجود دارد که 31 هزار کودک و نونهال در این مکانها به تعلیم و تربیت و پرورش شخصیت مشغول هستند.

وی با بیان اینکه گروه های زنان سرپرست خانوار در استان تشکیل شده است، گفت: 250 کودک بی سرپرست استان توسط بستگان درجه دو با همکاری بهزیستی نگهداری می شوند.

وی تعداد مراکز خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست استان را 16 مورد ذکر کرد و افزود: در استان 35 مرکز بازتوانی معتادین در مازندران فعالیت دارد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه در یک برنامه سه ساله آینده باید 200 هزار واحد مسکونی برای مددجویان محروم کشور ساخته شود، اظهار داشت: شش هزار و 666 معلول و سرپرست خانوار فاقد مسکن در مازندران شناسایی شده که باید در این دوره سه ساله همه این افراد را خانه دار کنیم. /مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

راحله رفاه کار 2 مرداد 1389
مدتها بود که تو سایتتون به دنبال مطلب اینچنینی بودم تا این که بالاخره یافتم.
نمدونم از کی باید خواهش کنم ولی تو رو به خدا شهر رو از این گدایان ریز و درشت پاک کنید.
روزی نیست که در سر چهارراهها و پشت چراغ قرمز کودک و زنی جلوی اتوموبیل شما با اون کاسه به شیشه نکوبد و بدبختانه تعداد اونها هر روز داره بیشتر هم میشه . حالا ما هیچی این استان در نظر مسافران چگونه جلوه خواهد کرد این متکدیان پا رو از این هم فرا تر گذاشته و در ساری در مسیر کمربندی و محل احداث پل روگذر جدید که ترافیک هم میشه در انتظار کمک های مردمند و اونقدر بهت آویزون میشن تا چیزی ازت بگیرن .....
نمیدونم مسئولین ما توی این خیابونها تردد نمیکنند ؟!!!
با شاید هم موقع تردد پشت چراغ قرمز چشماشونو میبندند که با این بی نظمی و آشفتگی روبرو نشن؟
حالا هرچی که هست نه چهره خوشایندی برای شهرها ست و نه .....
بقیه با خودتون گفتن از ما بود. یکی از شهروندان ساروی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.